Codzienny jadłospis – jak go ułożyć, aby poprawić zdrowie i samopoczucie?

dieta roślinnaCzy istnieje idealna dieta wspierająca zdrowie i dobre samopoczucie?

Badania naukowe pokazują, że TAK!!

.

Już samo regularne, codzienne jedzenie orzechów wydłuża nasze życie średnio o 2 lata!! A takich produktów jest więcej!!

Badania pokazują również, że odżywianie oparte na niskoprzetworzonych produktach roślinnych obniża ryzyko zachorowania na nowotwór piersi o 90%!! A to tylko jedna z chorób!!

Zdrowa dieta roślinna potrafi zahamować, a nawet cofnąć wszystkie choroby cywilizacyjne. A co najważniejsze, wcale nie musi to być 100% dieta wegańska.

 

.

Czy zdrowe odżywianie jest trudne?

Zdrowe odżywianie to nie krótkotrwała dieta, a nowe nawyki które będziesz stosować przez całe życie. Dlatego musi to być proste. Wyobrażasz sobie codziennie, do końca życia liczyć kalorie? Lub stosować trudne diety eliminacyjne?

Tradycyjne diety nie działają, bo mają za dużo warunków i ograniczeń. Wcześniej czy później kończy się motywacja i wracamy do starych nawyków.

Ja mam inne rozwiązanie. Jedna prosta tabelka! Na początku warto ją uzupełniać, ale potem ten sposób odżywiania staje się całkowicie intuicyjny. Już niedługo zdziwisz się, że kiedyś jadłaś inaczej.

.


vegetables-1125420_1280

Zapraszam do wysłuchania wykładu

Do tej pory tą tabelkę znały tylko osoby, które spotykały się ze mną na indywidualnych konsultacjach. Wiem jednak, że nie każdy może pozwolić sobie na takie konsultacje, a chcę aby ta prosta i pomocna metoda dotarła do szerszego grona osób.

Wspólnie z zaufanymi czytelnikami nagraliśmy wykład, na którym tłumaczę jak korzystać z tabelki na przykładach uczestników.

Po obejrzeniu tego nagrania będziesz potrafiła samodzielnie ocenić każdy sposób odżywiania. Nawet jadłospis Twojego dziecka z przedszkola! Będziesz wiedziała czego jeść więcej, czego mniej i jakie produkty wybierać, aby w Waszym jadłospisie niczego nie zabrakło.

.

.

Co o wykładzie myślą uczestnicy?

Webinar był dla mnie bardzo wartościową porcją wiedzy. Pozwolił na jej usystematyzowanie. Szczególnie przypadła mi do gustu tabelka służąca do rozpisywania spożywanych posiłków. To rewelacyjny pomysł. Tabelka świetnie pokazuje czy spożywamy wszystkie niezbędne produkty. Mi na początku drogi pomoże przywyknąć do wszystkich produktów, które powinno się spożywać. Dorota

Marysiu, Twoja tabelka jest genialna! Interesuję się zdrowym odżywianiem, czytałam wiele książek i artykułów na ten temat, ale jednak nie czułam się pewnie w temacie, chcąc samodzielnie ułożyć dietę. 5 porcji warzyw np. – oczywista sprawa, ale porcja to dokładnie ile? Owoce jagodowe bardzo ważne, ale nigdzie nie doczytałam, że powinno się je jeść codziennie. Wydaje się, że na wszelkie moje pytania wykład i tabelka odpowiedziały. Teraz mam solidne podstawy do działania. Co najważniejsze, te wszystkie zasady są przejrzyste i proste, świetnie! To, co robisz jest wielkie. Monika

.

vegetables-752153_1280

.

Tabelka to nie koniec, na warsztacie omawiam również:

3 inne metody na zbilansowanie diety bez liczenia kalorii i ważenia produktów!

Jak dostarczyć wapń, żelazo i inne minerały?

Które suplementy są konieczne?

Czy soja jest zdrowa?

 

.

.



.

 Wykład „Codzienny jadłospis”

.



,o

dieta roślinna w praktyceTen warsztat jest dla Ciebie jeśli:

– chcesz czuć się lekko i zdrowo,

– pragniesz, aby Twoja rodzina mniej chorowała,

– chcesz budować zdrowe nawyki żywieniowe w swojej rodzinie,

– nie czuć zmęczenia, mieć więcej energii, lepszą cerę i niewypadające włosy,

– chcesz oczyścić swoje ciało, tak aby być zdrowym i nie przybierać na wadze,

– planujesz ograniczyć jedzenie mięsa i nabiału, ale nie wiesz czym je zastąpić,

– jesteś na diecie roślinnej, ale nie masz pewności czy niczego Ci nie brakuje.

.

Początkowo wykład miał tytuł „Dieta roślina w praktyce”, ale postanowiłam go zmienić, ponieważ był mylący.

Nie musisz całkowicie rezygnować z mięsa, aby już dziś zacząć jeść zdrowe produkty.

Które to produkty i w jakich ilościach je jeść, dowiesz się z wykładu. Nikt nie budzi się pewnego dnia otyły i z chorobą serca. Każdego dnia kilkadziesiąt razy decydujemy, o tym co zjemy. Wszystkie te, pozornie małe decyzje wpływają na nasze zdrowie w przyszłości.

.

obiad8

Co dostaniesz w cenie webinaru:

– nagranie webinaru (ponad 2 godziny wiedzy i wskazówek),

– TABELKĘ – czyli praktyczny plik do codziennego monitorowania swojej diety (szybko określisz czego brakuje w Twoich codziennych posiłkach),

– kalkulator ilości wapnia i żelaza w produktach roślinnych,

– 5 przepisów bogatych w wapń do druku,

– pewność, że Twoje codzienne wybory wspierają Twoje zdrowie.

Na indywidualnych konsultacjach za te same informacje zapłaciłabyś 200 zł! Oszczędzasz ponad 60%!

..

.

O mnie

Nazywam się Maria Pabich i uczę świadomego odżywiania.

Poprzez kursy on-line, wykłady i indywidualne konsultacje uczę jak odżywiać się świadomie, aby w pełni cieszyć się życiem i zdrowiem :) Swoją wiedzę opieram na rzetelnych źródłach i aktualnych badaniach naukowych.

Od 5 lat całą rodziną nie jemy mięsa, nasze zdrowie wyraźnie się poprawiło. Hania z bardzo chorowitego dziecka stała się najzdrowszą dziewczynką w przedszkolu.

Wspólnie z mężem uwielbiamy być w ruchu, dużo podróżujemy, kochamy biegi na orientację i startujemy w zawodach na całym świecie. We wszystkich podróżach towarzyszy nam córka Hania oraz roślinny sposób odżywiania :)

.

 

REKOMENDACJE

Zobacz opinię osób, które już ze mną współpracowały!

m_zieba

Do Marysi zwróciłam się w celu omówienia diety wegańskiej i sprawdzenia czy obrałam dobry kierunek ku temu. Choć wydawało mi się, że jest ok, bo ograniczyłam wysokoprzetworzoną żywności, to dzięki konsultacji wyraźniej zobaczyłam braki w mojej diecie. Skupiając się na tym co wyeliminować trochę zaniedbałam te grupy produktów, których nie powinno zabraknąć (jak pestki, nasiona, orzechy). Podobał mi się spokój Marysi, cierpliwość w tłumaczeniu i konkret – także to, że przed konsultacją mogłam przesłać moje pytania, co usprawniło rozmowę. Polecam taką konsultacje osobom, które tak jak ja czują, że czas skontrolować czy skorygować swoją codzienną dietę.
Małgorzata Zięba

.ol-ka

Z dnia na dzień moja córka musiała przejść na dietę bezmleczną. Pierwsze dni były bardzo trudne, bo okazało się, że mleko jest zawarte w bardzo wielu produktach. Miałam dużo szczęścia, że trafiłam do Marysi zaraz na początku tej drogi. Marysia krok po kroku wprowadziła mnie w „bezmleczny świat” objaśniając listę produktów, których muszę unikać oraz listę produktów, które pojawiać powinny się jak najczęściej pojawiać na stole. Jestem bardzo wdzięczna za taką dużą porcję wiedzy, podaną w ciekawy i konkretny sposób oraz mnóstwo gotowych przepisów i wskazówek. Po tej rozmowie byłam o wiele spokojniejsza o dietę córki i gotowa do przyrządzenia jej bezmlecznych pyszności:-) Aleksanda

.

kasiaZanim trafiłam do Marysi przez kilka miesięcy starałam się zmienić swoją dietę. W moim wypadku było to trochę z wyboru, a trochę z konieczności, gdyż zdiagnozowano u mnie nietolerancję laktozy. Mimo, iż wydawało mi się że dobrze się odżywiam, wcale nie czułam się lepiej, wręcz przeciwnie zaczęłam częściej chorować. Teraz, dzięki Marysi, wiem że zmiany powinny być wprowadzane stopniowo i w sposób przemyślany. Nie można tak po prostu przestać jeść pewne produkty i nie wprowadzać na ich miejsce innych, które zapobiegną niedoborom witamin i minerałów.

Dzięki analizie obecnie spożywanych posiłków, wiem już co należy poprawić, a Marysia dała mi wiedzę jakie produkty powinnam włączyć do mojej diety. Dodatkowo gotowe przepisy bardzo ułatwiają wdrożenie zmian w codzienną rzeczywistość. Czuję, że jest to dopiero początek mojej drogi, ale mam nadzieję, że Marysia będzie mnie w niej wspierać. Katarzyna Łęcka


.

Gwarancja 100% satysfakcji, albo zwrot pieniędzy!

gwarancja1Kupując Webinar „Codzienny jadłospis” otrzymujesz gwarancję zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy nie spełni on Twoich oczekiwań.

Włożyliśmy w niego dużo pracy i jesteśmy przekonani, że treści w nim zawarte są ważne, merytoryczne i przedstawione w przejrzysty i przystępny dla każdego sposób. Jeżeli jednak uznasz, że ten kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, to w ciągu 90 dni możesz napisać do nas i poprosić o zwrot środków. Otrzymasz swoje pieniądze z powrotem, bez zbędnych pytań.

Warunek jest tylko jeden: musisz obejrzeć wszystkie materiały i zrobić ćwiczenia. Chcemy, aby Twoja decyzja była oparta o pełny materiał, który otrzymujesz.

.

Jeśli masz pytania, napisz do mnie: maria.pabich@jakzdrowozyc.pl

.

Z wielkim uśmiechem i życzeniami zdrowia,

Maria Pabich

.



.

 Webinar „Codzienny jadłospis”

.