Komosa ryżowa z brokułami i czerwoną fasolką

2

Jeśli szukasz przepisu na szybki w wykonaniu wiosenny obiad to wypróbuj komosę ryżową z brokułami i czerwoną fasolką. Obiad gotuje się sam, wymaga tylko pokrojenia w kostkę marchwi i papryki. Potrawa jest lekka, kolorowa, po jej zjedzeniu nie będziesz się czuć ciężkości i senności. Brokuła możesz również ugotować razem z komosą, ale wtedy prawdopodobnie rozpadnie się on i nie będzie wyczuwalny, dlatego ja wolę ugotować go w oddzielnym garnku i dodać na końcu.

Składniki:
– 1 szklanka komosy ryżowej
– 1 duża marchewka
– 1 czerwona lub żółta papryka (zimą korzystam z mrożonej)
– 1 mały brokuł
– szklanka czerwonej fasoli, ugotowanej lub z puszki
– sól

Wykonanie:
1. Komosę ryżową opłucz na sitku.

2. Do garnka wlej 2 szklanki wody, dodaj komosę, pokrojone w kostkę marchewkę i paprykę oraz odrobinę soli. Doprowadź do wrzenia i gotuj przez około 30 minut (bez mieszania).

3. Brokuła podziel na różyczki i ugotuj w niewielkiej ilości wody w oddzielnym garnku.

4. Do ugotowanej komosy dodaj fasolę, brokuła i wymieszaj.

Podawaj jako samodzielne danie lub dodatek do kotletów. Smacznego :)

Sprawdź również przepis na śniadanie z komosy ryżowej na słodko.

komosa ryżowa z brokułami i czerwoną fasolką

2 Responses

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *