Komosa ryżowa z kokosowym szpinakiem

5

Dzisiaj przepis, który podzielił naszą rodzinę. Tomek powiedział, że nigdy więcej nie chce tego jeść, a ja chodziłam do kuchni i wyjadałam prosto z garnka :)

Jeśli nie bardzo lubisz szpinak, czosnek i mleko kokosowe, to lepiej nie próbuj. Ale jeśli lubisz, to zrób koniecznie, bo przepis jest banalnie prosty w wykonaniu. Ja już wiem, że gdy tylko Tomek gdzieś wyjedzie, to na obiad będzie komosa ryżowa z kokosowym szpinakiem.

Składniki:
– paczka mrożonego szpinaku (400-500 g)
– ząbek czosnku
– 1/2 puszki mleka kokosowego (lub więcej)
– kubek 300 ml komosy ryżowej
– sól, pieprz
– łyżeczka kurkumy

Wykonanie:
1. Komosę ryżową przepłucz na sitku, przełóż do 600 ml wrzątku, dodaj sól i gotuj przez 10 minut.

2. Szpinak wrzuć do garnka i dolej odrobinę wody. Gotuj przez 15 minut, od czasu do czasu mieszając.

3. Do ugotowanego szpinaku dodaj przeciśnięty ząbek czosnku, sól, pieprz, kurkumę oraz mleko kokosowe z puszki. Na początek dodaj 1/2 puszki i zobacz czy taka konsystencja Ci odpowiada. Dolej więcej mleka w razie potrzeby.

Podawaj z komosą ryżową lub kaszą jaglaną.

Smacznego :)

.

Jak zawsze proszę o udostępnianie tego tekstu dalej, niech zdrowe przepisy idą w świat!

.

Darmowy e-book z przepisami
na zdrowe śniadania
zdrowe śniadanie

ŚNIADANIA DO POKOCHANIA to nasz e-book, w którym znajdziesz 29 przepisów na zdrowe i szybkie w przygotowaniu śniadania (wystarczy nawet 5 minut).

Zakochasz się w owsiankach, kaszy jaglanej czy kanapkach z roślinnymi pastami. A w weekend zaskoczysz rodzinę pysznymi plackami i naleśnikami. Wszystko w zdrowych wersjach, z dużą ilością owoców i bez dodatku cukru.

Pobierz darmowy e-book >>

.

5 Responses

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *