Pieczona owsianka

7

Czy wiesz, że owsianka jest pierwszym przepisem jaki opublikowałam w internecie?

Ten pierwszy przepis możesz jeszcze znaleźć na naszym starym blogu, zajrzyj tutaj :) Blog się zmienił, ale miłość do owsianki pozostała!

Od dawna marzyła mi się pieczona owsianka, w takich małych foremkach. Teraz kiedy mam już  foremki, pieczona owsianka będzie się często u nas pojawiać. Dla mnie to idealny, lekki deser, pełen zdrowych składników. Szczególnie teraz zimą, ciepłe desery są mile widziane i dodatkowo miło grzeją w ręce.

Możesz również przygotować pieczoną owsiankę na śniadanie, ale trwa to trochę dłużej niż przygotowanie wersji gotowanej, no i ta porcja jest dla mnie zdecydowanie za mała na śniadanie 😉

Składniki:
– 9 łyżek płatków owsianych górskich
– 1 dojrzały banan
– 1/2 szklanki mleka roślinnego
– 9 migdałów
– 1/2 szklanki owoców leśnych (korzystałam z mrożonych)
– 6 łyżek wiórków kokosowych

Wykonanie:
1. Piekarnik rozgrzej do 180 stopni.

2. Banana zmiksuj z mlekiem. Dodaj płatki owsiane i wymieszaj.

3. Przełóż do naczyń, w których będziesz piekła. Do każdego dodaj 3 migdały. Posyp owocami i wiórkami kokosowymi.

4. Wstaw do rozgrzanego piekarnika na 20 minut. Zjadaj po lekkim ostudzeniu.

Smacznego :)

pieczona owsianka

7 Responses

  1. healthystyle

    Jakoś nie mogę się przekonać do smaku owsianki. Próbowałam kilkakrotnie i niestety to zupełnie nie moje klimaty. Jednak nigdy nie robiłam wersji pieczonej – może taka akurat mi zasmakuje. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *