Smoothie bowl z płatkami owsianymi

3

Smoothie bowl podbija internet i staje się coraz bardziej popularne. A to dlatego, że jest bardzo proste w wykonaniu, smaczne i wspaniale wygląda.

Podstawa smoothie bowl, to gęsty koktajl, na którym układamy świeże lub mrożone owoce, dowolne orzechy, pestki czy wiórki kokosowe. Niektóre smoothie bowl to zachwycające arcydzieła, jednak najprostszą wersję możesz przygotować nawet w kilka minut.

Już od kilku lat namawiam Was do jedzenia owsianki, a smoothie bowl z płatkami owsianymi, jest właśnie wersją owsianki na zimno (bez gotowania).

Zdradzę Wam, że w ten sposób robi śniadanie mój mąż, kiedy mnie nie ma. Hania jest zachwycona i często opowiada, jaką tata robi pyszną owsiankę. Więc jeśli szukasz łatwego przypisu, który może przygotować dzieciom tata, babcia czy nawet dziadek, to ta wersja owsianki będzie idealna.

Poniżej znajdziesz przepis podstawowy, który możesz potraktować jako bazę do dalszych modyfikacji. Koktajl w smoothie bowl może różne kolory dzięki dodatkowi malin, jagód, zielonych liści czy kakao.

Przepisy na inne wersje owsianki znajdziesz w moim e-booku „Śniadania do pokochania”>>

Składniki (na 2 osoby):
– 10-12 łyżek płatków owsianych
– 2 dojrzałe banany
– 1 łyżka siemienia lnianego
– 1/2 awokado
– 1 szklanka mleka roślinnego
Dodatkowo: świeże owoce i orzechy do dekoracji

Wykonanie:
1. Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj na koktajl. Gęstość koktajlu możesz modyfikować zmieniając ilość płatków i mleka.

2. Przelej do miseczek, udekoruj owocami i orzechami.

Smacznego :)

.

Jak zawsze proszę o udostępnianie tego tekstu dalej, niech zdrowe przepisy idą w świat!

.

Darmowy e-book z przepisami
na zdrowe śniadania
zdrowe śniadanie

ŚNIADANIA DO POKOCHANIA to nasz e-book, w którym znajdziesz 29 przepisów na zdrowe i szybkie w przygotowaniu śniadania (wystarczy nawet 5 minut).

Zakochasz się w owsiankach, kaszy jaglanej czy kanapkach z roślinnymi pastami. A w weekend zaskoczysz rodzinę pysznymi plackami i naleśnikami. Wszystko w zdrowych wersjach, z dużą ilością owoców i bez dodatku cukru.

Pobierz darmowy e-book >>

.

3 Responses

  1. Monika

    Mniam! Uwielbiam takie smoothies! Jednak zamiast mleka dodają jogurt naturalny, a z bananami świetnie współgra masło orzechowe 😀 często piję to prosto ze szklanki

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *