Jak kształtować pozytywne nawyki żywieniowe u dzieci?

1

Nagranie webinaru „Jak kształtować pozytywne nawyki żywieniowe u dzieci?”

-> Różnorodność
-> Dieta dostarczająca wszystkich składników odżywczych
-> Jedzenie w odpowiedzi na sygnały z ciała
-> Przyjemność z jedzenia i wspólnych posiłków

Oraz PRZEMYCANIE – jak to robić dobrze, aby wspierać pozytywne nawyki.

.

.

.

Zacznij pozytywne zmiany już dziś!

DYNIA_okładka.

Więcej warzyw w każdym posiłku, dzięki dodatkowi DYNI :)

Pobierz e-book Sekrety Dyni >>

Dynia:
-> jest niskokaloryczna,
-> pełna betakarotenów, witamin i minerałów,
-> można jeść na surowo, gotowaną lub pieczoną,
-> dzięki niej wzbogacisz ulubione posiłki dzieci (placki, gofry, naleśniki, obiady).

Dzięki tym 23 zdrowym i pysznym przepisom, posiłki Twojej rodziny staną się bardziej różnorodne, kolorowe i bogate w wartościowe składniki.

Zniżka na hasło DYNIA ważna do 30 listopada.
.
.


 

Potrzebujesz wsparcia w żywieniu rodziny?

zasady zdrowego odżywiania

.

Zapraszam na konsultacje indywidualne (on-line lub stacjonarnie w Pabianicach).

Dowiedz się więcej o konsultacjach >>

Zarezerwuj termin rozmowy >>

One Response

  1. Dorcia

    Staram się zdrowo gotować w domu i myślę, że dzieciaki są do tego przyzwyczajone. To chyba najlepszy sposób – nie zmuszać ich do niczego, ale pokazywać, że rodzice też lubią jeść zdrowe posiłki. Moje córki zapisałam też ostatnio do https://www.gotujdlazdrowia.pl/ na warsztaty kulinarne dla dzieci. Kraków ma w ofercie dużo rozrywek dla młodszych, ale przy takiej mogą się też czegoś nauczyć. Dziewczynki bawią się świetnie, a ile pomysłów na obiady przynoszą do domu 😀

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *